//Applelove♥
++ aku boneka mu.. ++

Thursday, August 26, 2010 @ 8:03 AM | 0 Flying kisses ❤

aku ada soalan nak tanya kau ni...
kau suka patung tak?
apa?
suka sangat-sangat ya?
mesti banyak patung dalam collection kau kan?
besar tak kau punya patung?
selalu tak kau luangkan masa dengan patung-patung kau tu?
kau ada bagi nickname kat patung tu?
boleh beritahu aku,kau beli patung tu kat mana?
kalau kat bilik kau letak patung tu kat mana?

soalan terakhir aku...
kau sayang tak patung-patung kau?
sejauh mana kau sayang?

patutlah kan..

aku ni pun cuma patung kau je kot.
suka-suka kau peluk.
suka-suka kau buli.
suka-suka kau cium.
suka-suka kau campak.
suka-suka kau belai.
suka-suka kau buang.

aku..
masa kau susah.
dia..
masa kau senang.

maaf,aku tak sanggup lagi...





Older Post | Newer Post
3 applelovelove[s]


Hello little earthling jello, awkward strangers and mysterious stalkers (:




please click the like button to support my blog. :) i love♥ you guys so much.rawr!







Blog's name: lollyuni.blogspot.com
Blog's owner: Alwani Lollyuni

I'm using this template from blogskin, tweak and twist the coding and made it mine.

Background :Glitter-graphics
Icons : Iconspedia
Images : We❤it,Glitter-graphics