//Applelove♥
++ new chapter ++

Friday, August 6, 2010 @ 9:13 AM | 0 Flying kisses ❤


hidup ini takkan pernah terlepas daripada dugaan dan ia mengajar aku untuk terus tabah meneruskan langkah kaki ini. namun aku juga hanyalah manusia biasa yang punyai banyak kelemahan. ombak dan badai yang kuat menghempas pantai,tsunami menggila menghanyutkan segala yang menghalang laluannya kadang-kala membuat aku terkapai-kapai kelemasan. dan ternyata,tindakan yang mampu ku ambil hanyalah terduduk dan menangis sendirian tetapi tidak lama kerana aku sedar hidup perlu diteruskan. ku lapkan darah yang mengalir dan ku baluti luka hati ini,mula melangkah dan akhirnya mampu berlari.

langit takkan selamanya mendung. selepas hujan pastikan muncul pelangi yang indah berwarna-warni dan sang mentari kembali memancarkan cahaya di dada langit. seperti aku juga di sini,hidup takkan selamanya sepi. hari ini aku di bawah,esok mungkin aku kan berada di atas. akan ku lupakan segala yang terjadi dan ku pendam jauh dalam sanubari.

well,enough with the intro..i know,agak jiwang di situ. haha. ^_^ . btw,i'm the taotally new wawa.cerita yang berlalu,usah dikenang lagi. tutup buku lama dan buka buku baru.

so,dengan penuh rasa rendah diri,wawa merasmikan pembukaan blog baru ini..
"warnawarniwawa.blogspot.com"





| Newer Post
3 applelovelove[s]


Hello little earthling jello, awkward strangers and mysterious stalkers (:




please click the like button to support my blog. :) i love♥ you guys so much.rawr!







Blog's name: lollyuni.blogspot.com
Blog's owner: Alwani Lollyuni

I'm using this template from blogskin, tweak and twist the coding and made it mine.

Background :Glitter-graphics
Icons : Iconspedia
Images : We❤it,Glitter-graphics