//Applelove♥
++ terjaga dari mimpi ++

Monday, August 30, 2010 @ 12:15 AM | 0 Flying kisses ❤

**ada orang bertanya..
"kau perfect sangat ke?"

**dan aku berkata..
"yup yup..aku memang perfect."
"aku ada semua..kau ada apa?"

**dan orang berkata lagi..(sambil buat muka)
"eleh..apalah sangat yang kau ada?"
"macam bagus aje.."

**dan aku berkata lagi..(rasa macam nak ketawa)
"aku ada ibu bapa."
"aku ada keluarga."
"walaupun tak kaya,tapi aku bahagia.."
"aku ada kawan-kawan."
"aku ada dia."
"walaupun kami jauh,tapi cinta teguh.."

**dan orang terdiam membisu..(takde idea la tu)



aku pula bagai tersedar dari mimpi yang panjang.
aku punyai segalanya,tanpa pernah kekurangan apa-apa.
membuktikan aku hanyalah manusia biasa.
mudah terleka dengan nikmat dunia.
aku bersyukur atas segala limpah kurniaan-Mu ya Allah ya tuhanku.





Older Post | Newer Post
3 applelovelove[s]


Hello little earthling jello, awkward strangers and mysterious stalkers (:




please click the like button to support my blog. :) i love♥ you guys so much.rawr!







Blog's name: lollyuni.blogspot.com
Blog's owner: Alwani Lollyuni

I'm using this template from blogskin, tweak and twist the coding and made it mine.

Background :Glitter-graphics
Icons : Iconspedia
Images : We❤it,Glitter-graphics