//Applelove♥
++ in memories ++

Wednesday, September 8, 2010 @ 6:41 PM | 0 Flying kisses ❤


awak..
semalam awak berjanji akan selamanya disini.
tapi hari ini,awak telah pun berlalu pergi.

awak..
semalam awak berjanji takkan biar saya menangis lagi.
tapi hari ini,air mata berlinangan gugur ke bumi.

awak..
semalam awak berjanji malam takkan lagi jadi sepi.
tapi hari ini,sunyi mencengkam dalam sanubari.

awak..
semalam saya berjanji hanya saya satu dihati.
tapi hari ini,awak bukanlah milik saya lagi.

awak..
semalam saya menangis lagi.
tapi hari ini,saya ingin awak mengerti.
tiada dendam bersarang dihati.
kerana tiada insan sempurna diri.
lupakanlah semua yang telah terjadi.
dan biarlah semalam menjadi memori.





Older Post | Newer Post
3 applelovelove[s]


Hello little earthling jello, awkward strangers and mysterious stalkers (:




please click the like button to support my blog. :) i love♥ you guys so much.rawr!







Blog's name: lollyuni.blogspot.com
Blog's owner: Alwani Lollyuni

I'm using this template from blogskin, tweak and twist the coding and made it mine.

Background :Glitter-graphics
Icons : Iconspedia
Images : We❤it,Glitter-graphics