//Applelove♥
++ mimpi dalam mimpi ++

Wednesday, September 15, 2010 @ 8:00 PM | 2 Flying kisses ❤

kau menjelma apabila malam tiba.
mengukir senyuman,menemani malam aku.
bahagia berdua.

tapi pagi menggamit engkau pergi.
hilang bersama kabus dan sinaran mentari.
aku termangu sepi.

apakah engkau bukan realiti?
sekadar bayangan yang wujud dalam mimpi.
hadir apabila aku terlena.
hilang apabila aku terjaga.

aku dahaga kasih sayangmu.
aku dahaga cinta tulusmu.
yang wujud dalam fantasi liar.

kau cuma mimpi dalam mimpi..
aku ingin lena sepanjang hayatku.
kau cuma mimpi dalam mimpi..
temani aku sepanjang hayatku.





Older Post | Newer Post
3 applelovelove[s]


Hello little earthling jello, awkward strangers and mysterious stalkers (:




please click the like button to support my blog. :) i love♥ you guys so much.rawr!







Blog's name: lollyuni.blogspot.com
Blog's owner: Alwani Lollyuni

I'm using this template from blogskin, tweak and twist the coding and made it mine.

Background :Glitter-graphics
Icons : Iconspedia
Images : We❤it,Glitter-graphics