//Applelove♥
++ matahariku ++

Monday, December 6, 2010 @ 10:33 AM | 4 Flying kisses ❤


mengapa perlu berselindung disebalik awan?
aku perlukan sinaran mentari.
mengapa perlu berselindung disebalik awan?
aku perlukan sinaran rembulan.

tak perlu berselindung disebalik bayang.
kerana aku tahu engkau di situ.
setia menjaga aku.
tanpa pernah kenal erti jemu.

walaupun datang hujan.
mencurah membasahi bumi.
engkau tetap setia memerhati aku.
dan bila hujan berhenti.
engkau hadiahkan aku pelangi.
membawa duka lara pergi.






pssstt..encik clown,wawa nak bisik dengan kamoo something.
[takkan geget telinga kamoo deh.]

awak
sudi jadi matahari
* saya tak? :) :) :) .








Older Post | Newer Post
3 applelovelove[s]


Hello little earthling jello, awkward strangers and mysterious stalkers (:




please click the like button to support my blog. :) i love♥ you guys so much.rawr!







Blog's name: lollyuni.blogspot.com
Blog's owner: Alwani Lollyuni

I'm using this template from blogskin, tweak and twist the coding and made it mine.

Background :Glitter-graphics
Icons : Iconspedia
Images : We❤it,Glitter-graphics